vrijdag 4 augustus 2017

Winkelen en nog eens winkelen.

Vanmorgen lekker rustig wakker geworden, want gisteravond toch nog besloten om vandaag te gaan winkelen. Dus na ons ontbijt bij het zwembad zijn we in de auto gestapt richting Florida Mall.

Daar aangekomen was het pas net na 10.00 uur en gelukkig dus nog volop parkeerplaats. Wel weer even goed kijken waar we parkeren en waar we naar binnen lopen, anders is de auto echt niet meer terug te vinden.


We zagen meteen dat er een hoop veranderd en vernieuwd was sinds de laatste keer dat we er waren. Leuk !!! Allereerst zagen we een Kerstwinkel. Voor de mee-lezers van andere jaren..... ja die konden we natuurlijk niet weerstaan en ja er zijn diverse dingen aan de handjes blijven plakken !!


Demi had PINK al meteen gespot en wilde daar graag heen. Ja, soms zie je daar echt door de bomen het bos niet meer qua actie's die ze hebben. Ik ging even wat passen en Toine en Demi op onderzoek uit hoe t nu precies zat. Ze kwamen terug en wisten het precies..... dachten ze. Demi vond ook nog een leuke trui en toen we bij de kassa stonden wisten we dus dat we een waterfles zouden krijgen ...... Maar ineens kregen we er ook de Tas bij.... uhhhhhh, nou ja oké dan. Wij zeggen geen nee. Eenmaal buiten had Demi de grootste lol !!!

Aangezien de GAP Factory dichtbij zat, daar ook even rond gelopen. Winkel waar ik zelf erg graag kom. Gelukkig kon ik deze keer 2 leuke broeken vinden dus ook ik geslaagd !!

Nu was er een lekkere trek en aangezien ik me deze vakantie een aantal traktaties had beloofd moest ik er hier eentje uitvoeren. Carlo's Bakery....... Ja ja, echt zo leuk. We kozen alle 3 iets lekkers en zijn het in het Dining Paviljon op gaan eten. ( voorheen FoodCourt ) 








Als we dan toch in deze Mall zijn kunnen we de M&M's winkel niet voorbij lopen. Nog nooit wat gekocht, maar elke keer weer leuk om te zien wat ze allemaal verzinnen om te maken van promotie materiaal van M&M's..... !!







De nieuwe aanwinst in het assortiment.... M&M's Caramel was uitgebreid aanwezig !!



Ook de Disney Store hebben we niet over geslagen....... Soms word je daar weer net een kind van 6 jaar. 


Gisteravond kreeg ik nog een mailtje van Victoria Secret over een leuke actie, dus daar zijn we ook maar even gebruik van gaan maken. Tja, als we er dan toch zijn !!

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke nieuwe tas en ja, nu zag ik die bij Fossil...... Twijfel, twijfel. 
Kom we lopen door...... Toine kent me ondertussen..... als ik het nu niet doe loop ik heel de vakantie met die tas in m'n hoofd en als ik hem dan eindelijk wil kopen is hij weg...... Dus nu gekocht. Helemaal blij mee !!

Omdat we op de terugweg nog even langs The Premium Outlet wilden gaan voor de GAP Outlet zijn we die kant op gereden. ( daar kon ik bij de andere outlet niet slagen van de week ) Eenmaal daar aangekomen, was het er echt immens druk. We hebben 3x de hele parkeerplaats gehad en echt geen plekje te vinden. We hadden 2 keuze's......1: weggaan en een andere keer terug komen, 2: parkeren bij Valet Parking ....... Het is keuze 2 geworden. Ook wel eens luxe, hihi. We zijn meteen naar GAP gegaan en gelukkig de truien die ik graag wilde. Verder daar nog een rondje gelopen en natuurlijk blijft er dan wel wat plakken. 

Rond 16.00 uur waren we wel klaar met al dat shoppen en dus lieten we de auto weer voorrijden en zijn we richting huis vertrokken. Het was erg druk op de I-4 en we stonden zoals eigenlijk elke dag wel flink in de file. Aangezien het steeds later werd besloten we om meteen te gaan eten want de magen knorden al flink. Vandaag wilden we graag naar Bahama Breeze. Hier waren we vorig jaar door de goede verhalen van Florida Forum Gangers en bloggers geweest en was erg goed bevallen.  

Op de parkeerplaats zagen we al dat het erg druk was en eenmaal binnen kregen we een buzzer met de mededeling dat het ongeveer 25 - 30 minuten zou duren. Oké prima, dan wachten we wel. Na nog geen 10 minuten begon de buzzer al te trillen en dus was er plaats voor ons. 



We kozen de uienringen vooraf en verder had Toine een heerlijke Pasta met kip en ik een salade met zalm......... MMMMM, was echt super lekker !!! Dan krijg je daarna de vraag of er nog ruimte is voor een dessert...... Nou nee, wat denk je zelf....??? We hadden echt meer dan genoeg op.





Hoe kun je het beste uit-buiken na het eten.....? Inderdaad, even rondwandelen bij de Target. Deze zat aan de andere kant van de weg en volgens goed Amerikaans gebruik er natuurlijk met de auto heen gereden. Daar nog op zoek naar de M&M's Caramel maar volgens mij is er een Run geweest op die zakken door alle Nederlanders, want er was er nog maar 1. Gelukkig hebben we nog 2 weken hier, hihi. 

Als laatste hebben we nog een bezoek gebracht aan de Dollar Tree. Hier leuk geslaagd voor wat echte Amerika dingen voor in de kerstboom. Ja ja, daar kijken we overal voor en hier zijn dan ook de prijzen nog eens leuk !!

De buit van vandaag !! Gelukkig zijn de wensen lijstjes zo goed als klaar, anders krijgen we het nooit mee terug. 


Vanavond duiken we op tijd onze bedjes in want morgen staat Disney's Hollywood Studio's op het programma en onze eerste Fast-Pass is al om 9.35 uur. We willen er dus op tijd zijn. 

Ohja, we hebben nog wel een ontdekking gedaan..... Ze hebben hier linker en rechter Twix mini in een zak zitten....... 



Het weer is trouwens erg goed geweest vandaag. Geen spatje regen gezien !! Volhouden zo als het aan ons ligt.



5 opmerkingen:

  1. Zo goed geshopt vandaag.
    Ja hoe maak je meisjes blij!!!
    Zo dus:) en lekker eten he bij de bahama breeze,dat gerechtje van Toine is ook mijn favoriet zo lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere shopdag! Carlo's Bakery, mmmm.
    En lekker nog even rondstruinen bij Target en Dollar Tree.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is nog eens shoppen, wat een goede buit! Zag de aanbieding van Pink voorbij komen in mijn mailbox, was idd en een tas en een waterfles. Leuk!
    En nog lekker snoepen tussendoor, en lekker eten, topdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat shoppen gaat prima net als bij ons wat een heerlijke dag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn, neem ik aan met lege koffers naar Florida gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen